Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Jesteś tutaj: Start PomocPanel KlientaDane Klienta

Panel Klienta

Dane Klienta - Panel Administracyjny



Zakładka DANE KLIENTA umożliwia zmianę danych Klienta, na podstawie których są wystawiane faktury, przeglądanie danych do faktur Proforma i Vat, wybór e-maila kontaktowego oraz zmianę hasła do PANELU KLIENTA.

SPIS TREŚCI:


Zmiana danych Klienta

Jeżeli uznają Państwo, że dane klienta prezentowane w sekcji DANE DLA FAKTUR należy zmienić - można dokonać stosownej korekty. W tym celu prosimy wykonać następujące kroki:
1 - Prosimy wejść do zakładki DANE KLIENTA.
2 - Prosimy sprawdzić przed zmianą jaki aktualny TYP KLIENTA. Możliwe są dwie opcje: KORPORACYJNY oraz PRYWATNY. Jeśli chcą zmienić Państwo dane z osoby prywatnej na firmę bądź z firmy na osobę prywatną należy skontaktować się najpierw z Biurem Obsługi Klienta w celu zmiany rodzaju Klienta. Operacja taka wymaga weryfikacji. W pozostałych przypadkach (z firmy na firmę lub z osoby prywatnej na osobę prywatną ) zmiany dokonają Państwo we własnym zakresie.
3 - W zależności od rodzaju Klienta z prawego MENU należy wybrać zakładkę ZMIEŃ DANE FIRMY lub ZMIEŃ DANE OSOBY. Pojawi się formularz do wprowadzenia nowych danych.

Panel Administracyjny Active 24
[Spis treści]

Podgląd danych do wystawiania faktur VAT

Aby sprawdzić aktualne dane do wystawiania faktur VAT prosimy wykonać następujące kroki:
1 - Prosimy wejść do zakładki DANE KLIENTA.
2 - Z prawego MENU należy wybrać zakładkę DANE DLA FAKTUR.
3 - Na środku ekranu wyświetlą się dane nabywcy, które są umieszczone na fakturach VAT.

4 - Jeżeli powyższe dane są nieprawidłowe, prosimy wejść w zakładkę w "ZMIEŃ DANE FIRMY" i dokonać korekty!
Panel Administracyjny Active 24
[Spis treści]

Ustawienia e-maila kontaktowego do przesyłania informacji w ważnych sprawach, np. wygasania ważności domen lub usług oraz faktur VAT.

Aby sprawdzić aktualne e-maile kontaktowe prosimy wykonać następujące kroki:
1 - Prosimy wejść do zakładki DANE KLIENTA.
2 - Z prawego MENU należy wybrać zakładkę E-MAIL KONTAKTOWY.
3 - Na środku ekranu wyświetlą się rozwijane listy z wyborem e-maili do przesyłania informacji w ważnych sprawach, np. wygasania ważności domen lub usług oraz faktur VAT. Klikając z wciśniętym klawiszem CTRL mogą Państwo wybrać kilka opcji.
4 - Wybór prosimy zatwierdzić przyciskiem OK

Panel Administracyjny Active 24
[Spis treści]

Zmiana hasła do panelu administracyjnego

Zakładka DANE KLIENTA umożliwia przeprowadzenie operacji zmiany hasła. W tym celu prosimy wykonać następujące kroki:
1 - Prosimy wejść do zakładki DANE KLIENTA.
2 - Z prawego MENU należy wybrać zakładkę HASŁO DO PANELU.
3 - Prosimy wprowadzić dwukrotnie nowe hasło (minimum 6 znaków).
4 - Wybór prosimy zatwierdzić przyciskiem OK - nastąpi natychmiastowe wykonanie dyspozycji.

Panel Administracyjny Active 24
[Spis treści]

Wybór domyślnego języka panelu administracyjnego

Zakładka DOMYŚLNY JĘZYK umożliwia ustalenie domyślego języka w Panelu Klienta. Aby dokonać zmiany języka z polskiego na angielski lub odwrotnie prosimy wykonać następujące kroki:
1 - Prosimy wejść do zakładki DANE KLIENTA.
2 - Z prawego MENU należy wybrać zakładkę DOMYŚLNY JĘZYK.
3 - Na środku ekranu wyświetli się opcja wyboru - prosimy wybrać żądaną opcję.
4 - Wybór prosimy zatwierdzić przyciskiem OK

Panel Administracyjny Active 24
[Spis treści]

If you are junk mailer mail to: bofh@active24.pl